Поясненията, които ще намерите по-долу, трябва да улеснят започването на играта ви в света на Drakensang Online. Ще се опитаме да ви обясним подробно основните стъпки за игра, които най-вероятно ще са ви от полза, след като създадете свой герой и започнете да играете.

Създаване на геройРедактиране

В момента, в Drakensang Online имате избор между 4 раси, а именно: драконов воин, магьосник, горски стрелец и парен механик. След като изберете желаната от вас раса, трябва да й дадете име, да изберете (по желание) пол, цвят на кожата, коса, брада след което можете да започнете да играете. По желание можете да изберете и някой от пакетите вляво, който да закупите. Имайте предвид, че пакетите се заплащат с реални пари и за покупката на такъв пакет се нуждаете от валидна кредитна или дебитна карта.

Прозорец за играРедактиране

Тук има достъп до всички функции в играта, както и преглед на наличните пари за игра, актуалното ниво, точките живот и др. Отделните точки в менюто могат да се отварят посредством кликване с мишката или с помощта на комбинациите от бутони за бързо управление.

1. Отвъдници: Отвъдниците са парите за игра. Те могат да се поръчат и закупят с истински пари, но могат и да се събират по време на игра. С отвъдници могат да се закупуват предмети за игра в магазина, да се правят разширения на инвентара и др.

2. Злато: Злато, сребро и мед могат да се намерят в играта. Събират се при изпълняване на куестове и убиване на чудовища. Срещу злато могат да се поправят броните и оръжията при ковача. При търговеца пък могат да се купуват оборудване, екстракти, мана и др.

3. Славни отличия: Славните отличия могат да се спечелят в сраженията на арената.

4. Дракъни: Дракъните са печелят от събития. Те са основната валута в играта и могат да се използват за купуване на различни предмети, ездитни животни, емоции и др. от Гноб.

5. Глифи: Глифите служат за повишаване на нивото на определен предмет. Заедно с нивото на предмета се повишават и някои от неговите статистики.

6. Количка: от тук можете да закупите отвъдници, Премиум акаунт, различни видове пакети и специални предложение.

7. Герой: Тук е мястото за информиране относно бойната сила и статуса на героя. Там е показано актуалното ниво, класата, точките опит, актуални щети, скоростта за нападение в сек., щетите, които могат да се нанасят като се използват различни способности и мн. други. Отваря се с „C“.

8. Куестове: В играта има много игрови характери (герои), които поставят различни задачи за изпълнение на играчите. Книгата с куестовете помага за запазване на представата за изпълняваните задачи. За успешното приключване на куестове се получават награди като точки опит, злато, отвъдници или предмети. Отваря се с „Q“.

9. Скил система: Тук се намират майсторствата за опит, знание и слава.

10. Инвентар: Тук има преглед на всички актуално притежавани предмети за оборудване, оръжия и тяхното състояние. Допълнително всеки герой има по една торба, в която да събира своето имущество. Там могат да се сложат предметите, които се събират по време на игра. Торбата може да се разширява. Отваря се с „I“.

11. Карта на Дурия: Тази карта дава представа за целия свят на Дурия. Тук са посочени отделните региони. Отваря се с „W“.

12. Магазин: Магазинът може да се отвори по всяко време, дори и когато се играе, и срещу отвъдници да се закупят полезни неща като екстракти, питиета и оръжия и др. Отваря се с „T“.

13. Карта: По-малката карта на околността показва къде се намира играчът в момента. На нея се виждат търговците, членовете на групата, героите даващи задачи и много допълнителни детайли от заобикалящата среда. Отваря се с „M“. Увеличена карта: два пъти „M“.

14. Играчи: Тук всеки може да търси други играчи според името им, да преглежда приятелския списък и списъка на гилдията. Отваря се с „F“.

  • В „Играчи“ са посочени всички играчи, които се намират в същия регион. Отдолу е опцията за търсене на играчи според имената им.
  • В „Приятели“ е предложен преглед на всички играчи, с които има сключено приятелство в играта. Там се вижда дали са онлайн, дали са членове на някоя група и т.н.
  • В „Група“ са посочени членовете на съответната група.
  • В „Гилдия“ са посочени всички членове на съответната гилдия, в случай, че играчът принадлежи към такава. Там има и опция за основаване на собствена гилдия.
  • В „Игнорирай“ са посочени играчите, които не могат да изпращат покани или да пишат съобщения на съответния играч.

15. Състезание: Всеки играч може да се сражава не само срещу чудовищата в Дурия, но и срещу други играчи. Необходимо е само да се регистрира за някое сражение на арената. Отваря се с „J“.

16. Класиране на играчите: Тук можете да видите на кое място сте спрямо вашите точки слава, както и да получите информация колко победи имате и колко загуби.

17. Събитие: от тук можете да се информирате за активните събития в играта, както и да видите предложената разпродажба на камъни, предмети и др. с давност 24 часа.

18: Премиум: тази икона се появява само когато играчът има закупен Премиум.

19. Разгънат куест: при кликване на този бутон можете да видите каква е вашата задача, която трябва да изпълните.

20. Група: от тук може да видите членовете на групата си, тяхното ниво и раса. Повторно кликване на бутон скрива списъка на членовете на групата.

21. Карта на актуално местоположение: Тази карта се визуализира, когато натиснете клавиш М. При повторно натискане картата се увеличава, а ако натиснете М 3 пъти картата се скрива.

22. Известие за събитие: тази икона ви уведомява, че в играта има събитие или разпродажба на стоки.

23. Чат: Чатът дава възможност за общуване с други играчи. Отваря се с „Enter“. Има различни сектори в чата:

  • локален: тук могат да общуват всички играчи, които са в един и същи район;
  • регионален: тук могат да общуват всички играчи, които са в един и същи регион;
  • групов: предназначен за играчите, които се сражават заедно;
  • гилдия: тук могат да общуват играчите, членове на една и съща гилдия;
  • прошепни: тук може да провеждане личен разговор с играч;

24. Версия: Тук е посочена актуалната версия на играта.

25. Връщане: Умение, което телепортира играча в последното посетено селище (град).

26. Точки живот: Тук е посочено каква е жизнената енергия на играча. Този показател трябва да се следи постоянно по време на сражение.

27. Бонуси. Тук се визуализират различните видове бонуси за играча.

28. Точки опит: Показателят посочва какъв опит има събран играчът и колко ТО са необходими за качване на следващото ниво.

29. Бойна сила: Бойната сила е система, която показва колко могъщ е героя. Нейната стойност се изчислява на базата на оборудването, познанието, опита и славните отличия.

30. Подреждане на предпочитани умения: Тук можете да подреждате онези умения, които използвате най-често по време на игра.

31. Актуално местоположение: Надпис, показващ къде се намира героят.

32. Слот за ездитно животно: В този слот може да придърпате ездитно животно от инвентара си. По този начин не се налага да кликвате на животното всеки път, когато искате да се качите на него. Когато ездитното животно е в този слот просто натиснете клавиш „О“.

33. Точки мана, концентрация, ярост, пара. Този показател показва с колко мана, концентрация, ярост или пара разполагате. По подразбиране показателят е със стойност 100 но има предмети в играта, които могат да допринесат за увеличаване на тази стойност. Показателят е с различно име за всяка раса: магьосниците използват мана, горските стрелци – концентрация, драконовите воини – ярост, а парните механици – пара.

34. Екстракти (есенции): Тук е показана есенцията, която играчът използва и остатъка от нея Повече за есенциите ще научите в раздел „Есенции“.

35. Меню: от тук можете да влезете в настройките на играта, както и да смените героя си.

36. Цял екран: включване и изключване.

Цветове на оборудването и въоръжението

По време на пътуванията си из Дурия играчите ще намират различни предмети и оръжия, които имат оцветени в различни цветове иконки. Обикновените предмети са с бял фон и имат, в зависимост от вида им, една основна стойност (например за броните). При предметите с други цветове се получава един бонус за основната стойност (омагьосване), който носи допълнителни подобрения. Освен това, в тези предмети могат да се вдълбаят скъпоценни камъни (инкрустации), които повишават качествата им още повече.

Унищожение / съживяванеРедактиране

Възможно е играчите да срещат врагове, които са по-силни от тях и ги унищожават. Това разбира се, не означава край на играта. Всеки може да избере между три вида на съживяване.

– безплатно в следващия кръг на вечността (съживяването става в последния град, където е бил играчът);
– срещу заплащане на 40 отвъдника или с един „Пазител на душата“ на актуалната карта, на която е играчът (съживяването става на най-близката точка в същия регион);
– срещу заплащане на 120 отвъдника или с един могъщ „Пазител на души“ на мястото, където в настъпило унищожението (съживяването става на същото място, на което е било унищожението и за кратко играчът бива предпазван от нападения);
– безплатно чрез Премиум пакет, като съживяването става на актуалната карта, на която е играчът (съживяването става на най-близката точка в същия регион);

Друг вариант на съживяването е, когато друг играч пожертва някой от своите „Камъни на душата“ за другаря си. Те могат да се закупят в магазина.

Бутони за управление / командиРедактиране

– отваря/затваря менюто с опциите; – отваря/затваря прозореца с героя; Q – отваря/затваря прозореца с куестовете; – отваря/затваря прозореца със скиловете; T – отваря/затваря магазина; I – отваря/затваря инвентара; W – отваря/затваря картата на цяла Дурия; – отваря/затваря картата на околността; F – отваря/затваря прозореца с приятелите; J – отваря/затваря прозореца за състезателните сражения; G – показва/скрива показването на групата; – отваря прозореца за купуване на отвъдници; Shift – спира движението на героя; F12 – смяна между игра на цял и малък екран; F10 – прави снимка на игровия процес и я запаметява на десктопа;

Игра в групаРедактиране

/invite Nickname поканване на играч; /promote Nickname повишаване на играч до лидер на групата; /kick Nickname отстраняване на играч от групата; /leave напускане на групата;

Всички команди с изкл. на „/leave“ могат да се използват само от лидера на групата.