FANDOM

Редактиране

Сглобяването на предмети със златни стойности е един много дълъг процес, изискващ много търпение, фарм и злато. За постигането на най - добър ефект се започва от събирането на зелени предмети с по една златна стойност в тях. Имайте предвид, че предмети от различна степен (tier) се сглобяват дори още по - трудно.

От зелени в сини предмети Редактиране

Като за начало Ви трябва 1 зелен предмет (лък например) с една златна стойност и още 3 зелени със случайни стойности.Обикновено лъка се крафти с увеличени щети за предмета, затова и примерната снимка е такава.

Комбиниране-2

Слага се само един зелен предмет със златна стойност, защото от зелени взима само едно омагьосване от предметите, които са сложени на тезгяха и дава едно на случаен принцип в синия предмет, който излиза като краен резултат. Няма гаранция, че жълтата стойност ще бъде прехвърлена от първия път в синия предмет, всичко се случва на късмет.

От сини в лилави предмети Редактиране

За сглобяване на лилав предмет са необходими 2 еднакви сини предмета с по едно жълто омагьосване във всеки, както и 2 сини предмета със случайни омагьосвания. От сините предмети се взимат 2 омагьосвания и се дава 1 случайно в крайния лилав предмет. Процедурата се повтаря докато не се получи лилав предмет с 2 златни стойности.  

Краен резултат-2

От лилави в легендарни предмети Редактиране

За сглобяване на легенда със златни омагьосвания са необходими 2 лилави предмета с по 2 златни стойности във всеки и още 2 лилави предмета с поне по 1 златно омагьосване в тях. Това се прави, за да има по - голям шанс легендата да хване някоя златна стойност, защото на този етап от крафтенето става скъпо. При лилавите предмети тезгяха взема 3 омагьосвания от поставените на вече предмети на слотовете и дава 1 случайно омагьосване. Лилавите предмети се въртят на тезгяха, докато не се получи легенда с 3 или 4 златни стойности (имайте предвид, че да се получи легенда с 4 златни стойности от лилави предмети е доста трудно). 

Lilav

Сглобяване на легенди с легенди Редактиране

Процедурата по сглобяване на легенда с 4 златни омагьосвания е най - трудна от всичко изписано до сега. За целта Ви трябват 2 легенди от един и същ вид (2 шлема например) във всеки шлем трябва да има 3 златни стойности, а на останалите 2 слота се слагат легенди от същия вид (шлем) с поне по 1 златно омагьосване (повечето играчи поставят в последните 2 слота легенди с 2 златни омагьосвания). Тук тезгяха взима 4 омагьосвания от поставените предмети. 

Краен резултат-3

Предмета се върти докато не се случи чудото: 

4 златни реда