FANDOM

Описание Редактиране

Маг
Тези високообразовани и интелигентни хора са посветили живота си на изучаването на магията. Техните знания им позволяват да овладеят природните стихии огън, лед и мълнии, и да ги използват за своето духовно извисяване.

Магьосниците избягваха да се смесват с хората и техните проблеми, работейки предимно като съветници, учители, библиотекари и алхимисти. Но времената се менят и ето че, сега всички те са призовани да се съберат и излязат от своята изолация. Магьосниците трябва да съберат силите и познанията си, натрупани с годините, за да се преборят с един от най-старите и най-страшните си врагове.

Магьосниците са съвършени воини от разстояние. Те използват своята мана, за да овладеят силите на огъня, леда и мълниите или за да покажат духовната си мощ под формата на арканитна магия. Един магьосник не би издържал дълго време на директно сражение, но би могъл да се спаси от гибел като се телепортира. За един магьосник е от изключителна важност да притежава висока стойност на критично попадение, както и щета. Не по-малко значение има и бронята, съпротивата и критичните щети.

Роля Редактиране

Магьосниците са специалисти що се отнася до нанасянето на щети. Те нанасят много повече вреди, отколкото всяка друга класа.Въпреки това са най-уязвими, когато са атакувани директно.

 Таланти Редактиране

Регенериране Редактиране

13 mana per second

Плюсове Редактиране

  • Отдалечени атаки
  • Големи щети
  • Стихийни умения
  • Area of Effect умения
  • Най-бързо регенериращият мана клас
  • Много обездвижващи умения

Минуси Редактиране

  • Най-слабият в оцеляването в екстремни условия от 4-те класа
  • Само едно умение което може да го лекува
  • Малко опции за бягане от ситуация

Умения Редактиране

​Ще бъдат добавени скоро!