FANDOM

Калис

Калис Редактиране

Всички знаем, че при битка с този бос винаги има доста пострадали, заради омагьосаните лилави кръгове, които пускат мълниеносни кълба и разбира се винаги има някой, който ще бъде уцелен. Може би много от вас знаят как правилно трябва да се бие този бос, за да няма жертви, но със сигурност има и много, които не знаят.

За да имате една безпроблемна и сравнително бърза битка срещу Калис, танка трябва да застане на едно място, от което няма да мърда твърде много и Вие да застанете в гръб на боса, така гореспоменатите мълниеносни кръгове ще бъдат пускани срещу танка, а Вие трябва да стоите противоположно на него.

А винаги когато не може да разпознаете истинския бос сред многото клонинги, вашите вълци/стражи ще Ви покажат.

Редактиране

Битка с мини босове Редактиране

Вероятно много от Вас изпитват лагове при битка с мини босове,или дори по - лошо, играта насича и се превръща като презентация със снимки. За да се оттървете от това досадно забиване, трябва да излезете от червения кръг обкръжаващ мини боса.

Редактиране

Влизане с гръм и трясък Редактиране

Много често се случва при игра в група и смяна на картата,влизайки след някой играч да се врежете по средата на мапа прелитайки набързо и също толкова бързо да бъдете повалени от чакащият там противник. Не е при 100% от случаите, но почти винаги това се дължи на играчите застанали на входа на картата, които пречат вашият герой да застане нормално до тях. За да се избегне това всеки, който влиза трябва да се измества от входа на картата.

Редактиране

Проблеми с чата Редактиране

На много от нас се случва чата да изчезне след смяна на карта и по принцип се оправя за отрицателно време, но не винаги. В такива ситуации отворете прозореца за играчи (F) , кликнете на панела за групи, а след това и на този за гилдия (ако членувате).